fbpx

Stressvrij leiderschap

Succesvol samenwerken in 7 stappen 

Slechts 97 exemplaren beschikbaar 

Leidinggeven wordt weer leuk en luchtig"

"Op onorthodoxe wijze neemt Niels de lezer bij de hand en houdt hem een spiegel voor. Kijk samen met hem onder de oppervlakte naar het gedoe op de werkvloer en verlos je van alle ‘leadershit’. Met Niels wordt leidinggeven weer leuk en luchtig. Lezen dit boek!

Alex de Ridder
- lid raad van bestuur GGz Breburg

"Het boek helpt de slangen onder het tapijt te identificeren"

"Niels van Steenbergen maakt helder dat wat je in organisaties ziet niet altijd is wat er werkelijk aan de hand is. Door onze ingebakken afweermechanismen zijn we vaak vreemden voor onszelf. Met dit pragmatische boek helpt hij ons de vele organisatieslangen onder het tapijt te identificeren en leidt hij ons door de onderbuik van organisaties, zodat we beter in staat zijn realistischere en goede beslissingen te nemen."

Manfred F.R. Kets de Vries
- hoogleraar leiderschapsontwikkeling en organisatieverandering, INSEAD

“Een autoriteit op het gebied van onbewuste processen"

Niels is een autoriteit op het gebied van onbewuste processen en dynamieken binnen organisaties en dit boek is daar een bewijs van.” 

Jaeques Koeman
-ceo EDIA BV

“Na het lezen wil je een leider worden als je dat nog niet was" 

"De auteur is een ervaren coach en docent en geeft in dit fraai vormgegeven boek stapsgewijs een compleet overzicht van groepsdynamieken vervat in praktische tips en pakkende plaatjes. Na het doorlezen wil je toch een leiderschapsrol oppakken als je die nog niet had."  

Prof. dr. Yvette M. van der Linden
- Hoofd Expertisecentrum Palliatieve Zorg. Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC). 

Ik ben Niels  van Steenbergen de auteur van het boek waardoor jij weer met plezier leidinggeven gaat geven

Hoe je leidinggeeft zonder stress

Geef je leiding aan een team of project waar de samenwerking ronduit moeizaam verloopt?

Zo’n samenwerking waarbij de teamleden zich niet aan afspraken houden, taken afschuiven, of ruzie maken? waarbij jullie als slakken vooruitkomen en doelen niet halen?

Zo’n samenwerking waardoor je slecht slaapt, je energie opbrandt en je met tegenzin naar je werk gaat?

80% van de leidinggevenden heeft stress van een slechte samenwerking

Je bent niet de enige die stress ervaart van een belabberde samenwerking.

80% van de leidinggevende zoals jij heeft hier last van en raakt ervan gedemotiveerd.

Een slechte samenwerking is ook de voornaamste oorzaak waarom 80% van de projecten mislukt.

Samenwerken wordt weer leuk 

Ik heb me altijd verbaasd waarom samenwerken in de praktijk vaak zo'n gedoe is.  

Samenwerken moet toch juist leuk zijn!

Op basis van praktijkonderzoek en literatuur studie heb nu ik als organisatiepsycholoog de belangrijkste  reden ontdekt waarom samenwerken vaak zo'n regelrechte hel is. 

Ik heb ondekt waarom uiteindelijk niemand iets heeft gedaan ondanks dat je duidleijke afspraken hebt gemaakt. 

er altijd mensen te laatkomen eerder weggaan of op hun mobieltje zitten. 

er subgroepje ontstaan die met elkaar gaan strijden. 

In zeven stappen naar de oplossing  

Op basis van die ontdekking heb ik een methode ontwikkeld die de samenwerking  in groepen fundamenteel verbetert. 

een methode waardoor jij de samenwerking in een positieve flow kan brengen 

En methode die er voorzorgt dat jij niet meer constant brandjes hoeft te blussen 

 Deze methode bestaat uit 7 concrete stappen

Deze stappen heb ik nu opgeschreven in een boek.

In dit boek leg met voorbeelden uit de mijn consultancy praktijk uit hoe jij de samenwerking kan optimaliseren.  

Als consultant pas ik deze methode al jaren zelf toe.

Ik heb hiermee al honderden organisaties geholpen waardoor ze effectiever en prettiger samenwerken

Ze halen nu makkelijker hun doelen en hun omzet is gestegen.

Om leidinggevenden zoals jij door de postcorona tijd heen te helpen geef ik nu 97 exemplaren van dit unieke boek weg.

Helemaal voor niks!

Wil jij zo’n ook gratis exemplaar als cadeau ontvangen?

Check dat dan hier

Wees er snel bij want na deze 97 exemplaren is het boek weer de oude prijs van 38 euro.

Slechts 97 exemplaren beschikbaar 

Dit zijn de 7 stappen die jou van je stress afhelpen 

stap 1

Kijk onder de oppervlakte 

Deze stap verlost je van het onzekere gevoel dat je maar niet begrijpt waarom teamleden steeds wat anders doen dan wat is afgesproken.

Door deze stap krijg je het inzicht waarom je teamleden zich zo gedragen als ze zich gedragen waardoor jij kan gaan bijsturen.

stap 3

Analyseer de huidige en gewenste rol 

Deze stap verlost je van je twijfels of je wel een goede leider bent. 

In deze stap vertel ik het geheim hoe je een leiderschapsrol op neemt die aansluit bij wat er werkelijk nodig is. 

stap 5

Maak het impliciete expliciet 

Door deze stap loop je niet meer met een steen in je maag rond omdat er allerlei onderhuidse spanningen in het team spelen.

Met deze stap kraak je de code hoe je lastige issues binnen het team bespreekbaar maakt zonder dat de sfeer grimmig wordt. 

stap 2

 Check de levensvatbaarheid van het systeem 

Deze stap is de oplossing voor het probleem dat meer dan 80 % van de projecten mislukt. 

Met de informatie die uit de onderwaterwereld leer jij een project tot een succesvol einde te brengen. 

stap 4

Experimenteer met je gewenste rol 

Deze stap verlost je van het gevoel dat je aan een dood paard loopt te trekken.

In deze stap geef ik je de sleutel hoe je er voor zorgt dat je met je teamleden op een lijn komt te zitten.

stap 6

Verklein de sociale afweer 

Deze stap is de oplossing voor het probleem dat teamleden vanuit hun comfortzone voortdurend verandering dwarsbomen 

Met deze stap elimineer je alle tegenwerkingen zodat dat het team zich blijvend kan ontwikkelen 

stap 7

Creëer een psychologisch veilige ruimte 

Deze stap verlost je van de teleurstelling dat je team weer terugvalt in oude patronen. 

In de stap onthul ik het raadsel hoe je ervoor zorgt dat jouw interventies beklijven 

Slechts 97 exemplaren beschikbaar 

“Niels heeft mijn organisatie leren reflecteren"

"Reflecteren op je eigen gedrag, dat van anderen en op de processen in de organisatie is een waardevolle eigenschap die een leider nodig heeft om zichzelf, anderen en de organisatie te doorgronden. Door het onzichtbare zichtbaar te maken wordt het ongrijpbare beheersbaar. Zo wordt het mogelijk om structurele problemen op te lossen en complexe veranderingen succesvol door te voeren. Niels heeft mij en mijn organisatie deze vaardigheden aangeleerd, in dit boek zet hij het nog eens gestructureerd en messcherp uiteen, ondersteund met heldere casussen. Een must read voor iedereen die leiding geeft.

Roland Groen
CTO EDIA BV 

“Het boek gaat uit van een ander perspectief"

“Na vele jaren managen kan ik zeggen dat ik nauwelijks baat heb gehad bij al die leiderschapstrainingen en -theorie die uitgaan van sjablonen en honderd procent maakbaarheid. Drucker, Kaplan, Porter, Tuckman, Covey et cetera, de apostelen van een maakbaar geloof, hebben we allemaal ondergaan maar zeggen zo weinig over mij als ontvankelijk schepsel, met mijn eigen onderbewuste drijfveren, mijn belangrijkste allergieën en mijn primaire reacties in situaties van gevaar. Het boek van Niels van Steenbergen gaat uit van een ander perspectief en doet een deur open naar wat ons werkelijk beweegt.’ 

Prof. dr Victor van Kommer 
- Director Tax Services, Member Executive Board, IBFD. 

“Het geeft nieuwe inzichten en vele handvatten"

 “Het zoveelste boek over leiderschap! was mijn eerste reactie toen ik het onder ogen kreeg. Als gepokt en gemazeld leidinggevende denk ik dat ik het allemaal wel heb gezien. Niets is minder waar. In dit prettig leesbare boek geeft Niels nieuwe inzichten en vele handvatten voor elke ervaren en onervaren leidinggevende. Een aanrader!”

Harry Versteeg
- wnd. Directeur Pieter Baan Centrum bij het Nederlands Instituut voor Forensische Psychiatrie en Psychologie.
Niels van Steenbergen 

Auteur van  het boek 

Hoi

Ik ben Niels 

Als organisatiepsycholoog help ik leidinggevenden zoals jij met het wegnemen van stress. 

Niet de 'leuke" stress, die je

  • uitdaagt
  • stimuleert 
  • activeert   
  • een kick geeft als je het oplost  
  • werk saai maakt als ze er niet was. 

Nee! ik help bij de stress waardoor je

  • met tegenzin naar je werk gaat, 
  • je slecht slaapt,
  • je batterij leegloopt 
  • je lichamelijke klachten krijgt.

Stress die jouw laat twijfelen of je leidinggeven wel leuk vindt, je frustreert over de trage en moeizame samenwerking, je onzeker maakt of je wel het goede doet en je angstig maakt om te falen.

 Deze stress zit onder de oppervlakte, kan je niet zien maar bepaalt wel voor 80% hoe effectief en efficient jij en je team zijn.

Twintig jaar geleden, toen ik nog op de Universiteit Utrecht werkte kwam ik in aanraking met de kennis over onbewuste processen in groepen en organisaties.

Processen die onder de oppervlakte spelen, je niet kan zien maar wel invloed hebben op hoe de samenwerking verloopt.

Ik ben me sinds dien daarin gaan specialiseren.  

Deze kennis heeft mijn leven makkelijker en mij als leider zekerder gemaakt.

 Ik heb mijn kennis en vaardigheden opgedaan uit de 

  • organisatiepsychologie, 
  • antropologie,
  • systeemtheorie,
  • psychoanalyse,
  • groepsdynamiek  
  • psychodynamiek, 

Ik helpt je de stress te zien, te begrijpen én op te lossen.

Net zoals ik dat bij leidinggevenden van Universiteiten, huisartsenpraktijken, start-ups, softwarebedrijven, gevangenissen en TBS klinieken, politie en zorginstellingen heb gedaan help ik jouw bij het ontwikkelen van een effectievere en efficiëntere leiderschapsrol met meer focus, meer kennis over de juiste beslissingen, en minder twijfel, frustratie en onzekerheid; Kortom stressvrij. 

Maak nu een keuze

Ga concreet aan de slag met de 7 stappen en ontwikkel een nieuwe manier van leidinggeven waardoor jij en je team in een flow terecht komen, succes boeken en stressvrij zijn?

Of blijf je in oude situatie doormodderen totdat de conflicten escaleren, de deadlines verstreken, de middelen opgebrand zijn en het project als een nachtkaars uitgaat?

Slechts 97 exemplaren beschikbaar 

The Simple Storytelling Rule for Sales: Convince First, Sell Second!

Maak nu een keuze:

Ga je concreet aan de slag met de 7 stappen en ontwikkel een nieuwe manier van leidinggeven waardoor jij en je team in een flow terecht komen, succes boeken en stressvrij zijn?

Of blijf bij je oude situatie doormodderen totdat de conflicten escaleren, de deadline verstreken is, de middelen opgebrand zijn en het project als een nachtkaars uitgaat?

Verloopt de samenwerken in je team of project vaak moeizaamer dan je zou willen?

Dat er zoveel gedoe is dat je je doelen maar nauwelijks haalt.

Dat het zo stroperig verloopt dat je niet vooruitkomt. 

Zo'n samenwerking waarbij de klanten beginnen te klagen waardoor jij je steeds moet verontschuldigen


Zo'n samenwerking waardoor jouw batterij totaal getrokken werd, je slecht sliep en met tegen zin naar hj ewerk ging.  kortom stress geeft

Je bent niet de enige. Maar liefst 80% van de leidinggevende heeft stress als de samenwerking moeizaam verloopt. Heelaas komt dit in 75% van de gevallen voor.  

Heb je het idee dat dat komt bijvoorbeeld omdat teamleden

geen verantwoordelijkheid voor zijn taken nemen waardoor jij mensen achter hun broek moet aanzitten 

zich niet aan de afspraken houden waardoor jij constant moet bijsturen.

om de kleinste futiliteiten ruzie maken waardoor jij als een soort politie agentje moet voorkomen dat het escaleert.

in hun comfortzone blijven hangen en elke verandering dwarsbomen, waardoor jij steeds het gevoel had dat je aan een dood paard loopt te trekken 

trekt dit je batterij helemaal leeg, slaap je er slecht van 

Ik heb nou iets ontdekt wat de werkelijk reden is van een slechte samenwerking

Ik weet niet alles wat de nr een is die zorgt voor maar ik weet ook hoe je er voor kan zorgen dat jij kan voorkomen dat jullie in zo'n arena komen waarbij het moeizaam samenwerken bijna een doel opzicht is geworden.



EEn methode die er voorzorgt dat jij niet meer constant brandjes hoeft te blussen en je aan je eiegenlijke taken toe komt


een methode die van jou een effectieve leider maakt met meer daadkracht te zijn die helpt de samenwerking succesvol te laten verlopen. 

 met behulp van organsiatie observaties, interviews literatuyur studie onderzoek gedaan naar samenwerk processen in groepen. 

Ik heb ontdekt wat de voornaamste reden ontdekt waarom de samenwerk[procesen vbaak zo'n regelrechte hel zijn. 

Waarom het to0ch komt dat je met elkaar afspraken maakt wie wat gaat doen en uiteindelijk niemand iets heeft gedaan

  waarom het mensen altijd te laatkomen eerder weggaan of op hun mobieltje zitten tiojdens het samenwerken

Waarom er subgroepje ontstaan die met elkaar gaan stijden 


De voornaamste reden voor moeizaame samenwerking en de conflicten die daaruit volgen zijn 

Organisations in the mind"

Organisatiosn in the mind zijn beelden die mesnen met zich in hun hoofd meedragen over de organsiatie

Bijvoorbeeld het doel, hun rol en de rollen van anderen. 

Deze beelden bepalen hoe de teamleden zich gedragen. Maar Omdat ze in de hoofden van de teamleden zitten kunnen we ze niet direct zien.

Zonder dat we ons daarvan bewust zijn hebben  verschillenden mensen verschillenden beelden in hun hoofd. 

In de praktijk gaamn die beelden zonder dat we het in de gaten hebben beelden schuren.

Stel nou eens voor dat je in de hoofden van de medewereksr kan kijken en kon zien welke beelden zij met zich meedragen.  dan zou je kunnen bevatten waarom ze zich zo gedragen als ze zich gedragen.

dan zou je de verschillende beelden met elkaar kunnen vergelijken en en werken aan die plekken waar het schuurt.


je zou dan precies kunnen intervenieren waar de beelden met elkaar botsen, de samenwerking zou dan weer in een flow terecht komen zonder dat

Omdat dzee beelden in de hoofden van mensen onbewsut zijn en dus moeilijk rechtstreeks te zien zijn vergt het een ander methode om ze te doorgronden. Je zal subjectief in plaats van objectief moeten leren waarnemen.

Irrationleel gedrag dat dat gestuurd wordt door impliciete onzichtbare primieve impulsen en angsten

Gedrag dat zich onder de opplervlakte bevind en moeilijk kan zien mzar die wel bepalen waarom mensen zoich zo gedragen als ze zich gedragen. 

Stel je eens voor dat je deze processen onder de oppervlakte wel zou kunnen zien. dan zou je de de beweegredenen van mesen kunnen doorgronden en gaan begrijpen waarom ze  zich zo gedragen als ze zich gedragen. Dan kan je doorgronden waardo mesne de neigen hebben de samen werking eerder meoilijker te kaen dan amkkelijker.

Remember that long form sales pages are about relating to your reader. Don't jump right in and start talking about your product.


Instead, tell a story. Write about how things feel. Write about problems, frustrations, experiences, triumphs. Think about a movie or TV series - it's all about the characters and how much you care about them. And you only care about them if you can relate to them.

Trying to sell too soon is the most commonly made mistake - not only on long form sales pages. Even if your page is short and visual, without relating to your customer, you can't make sales.

Also remember that what you're looking at is only a template. Maybe you want to spend more time on the story. Maybe you want to add several more headline + text blocks, to really elaborate and evoke emotions. With Thrive, you can easily do so (just duplicate some of the existing blocks). Let the template inspire you, but don't let it limit you.

Using Image Sections to Add a Visual Element

Below is an example of a simple image section: use images or icons to illustrate a point you're making. This can assist in your story telling or be used to showcase features (although only if you use it further down the page, after the product reveal).

Keep it simple. You can use the icon feature in Thrive Architect for the images.

Don't over-explain in these text sections below each individual image.

Let the images do the talking. If something needs more explaining, add a text block below.

Get Your Points Across by Using Lists

  • Create a nice list of points here.
    What are the points about? Anything you want. This could be a summary of the page so far, for example (remember those scanners?).
  • Make your content easy to digest.You can think of the layouting/formatting task on a sales page in this way: the goal is to present nice, appetizing, bite-sized morsels for your reader. Don't hit them over the head with big words or long paragraphs. Make it easy and fun to experience your sales page.
  • Once you know this, you'll want my product.That's the result you should aim for with your content. Once your reader understands the story and all the points you've made, they will truly understand the value of your product (or service, or whatever you're selling).

In this Text Block, Start Transitioning to the Solution You're Offering...

You've set the scene. You've captured your visitors' attention. You've related to them and told them everything they need to know to truly understand what your product is about. Now it's time to start introducing them to the product.

Keep one thing in mind: your product is the solution. At first, don't talk about it in terms of a product. Talk about how you found a solution and about how this same solution can help others too. Why do all this? Because if you set it up right, you will be the opposite of the slimy, used car salesman stereotype we all despise... you will not be pushing product, you'll be doing everyone a favor.

Here is a Smaller Sub-Heading for Extra Emphasis

Try mixing paragraphs with sub-headings of two different sizes (H2 and H3). You can use smaller sub-headings like the one above to make an important point or for quotes that relate to your story.

Ever notice how non-fiction authors love to use quotes throughout their books? That's because quotes are a nice change of page and they lend authority and gravitas to what you're saying.

Similarly, you can use subtle text highlights, text boxes, short paragraphs, sub-headings and other text formatting to draw your reader's eye to important parts of the text. This also helps break up the page, to prevent wall-of-text-syndrome.

This is Where the BIG REVEAL happens

Here it is: YOUR PRODUCT NAME

Now it's time to present your offer as the perfect solution to everything you've been talking about so far in your story.

While we were holding back before, it's now time to be very specific. Talk about your product, what it is, what your customer gets when they purchase. At this point, after all the buildup, your readers really want to know what you have to offer, so don't hold back.

  1. 1
    Show a product image: it's always a good idea to have a visual representation of your product. It makes it more tangible and more "real" in your reader's mind.
  2. 2
    The power of the points list: use this list to emphasize the most important benefits of your product.
  3. 3
    Benefits over features: for every feature your product has, try to translate it into a benefit (i.e. a positive end-result your customer will get).
Product Name
Product Name

What People Are Saying About Our Solution

“Social proof comes with customer testimonials.”

"Customer testimonials are a powerful conversion element. Display them here to demonstrate that your product has many customers and that those customers are very happy with their purchase.


We like to do what many others have done already. There's safety in numbers. Testimonials can be used to give your visitor that sense of safety."

Shane Melaugh
- Job Title or Role

“Here's what the perfect testimonial looks like..."

“The perfect testimonial looks a lot like this one: it has a heading (this shows the best part of the testimonial), one or two paragraphs of text, an image, a name and (optionally) a role to go along with the name. Also note the use of quotation marks in the testimonial text."

Samantha Allen
- Job Title or Role

“Can you ever have too many testimonials?"

“It's a fair question: can you have too many testimonials?


The answer is: you can, but the problem is usually not the amount but the quality of the testimonials. If you have good, enthusiastic and real testimonials that mention specific details and benefits, don't shy away from adding 10, 15, 20 or even more to the page.

Just don't add a ton of boring or generic testimonials.
"

Shane Melaugh
- Job Title or Role

Welcome to the Main Purchase Section

Here we have a highly attractive purchase section. We display another paragraph of text, which is a strong call to action to your readers. In addition, we have a product image, unmissable large button and some guarantee and safety symbols.

Product Name
Product Name

100% Satisfaction Guaranteed

Secure Payment

A Few More Testimonials to Prove it Works for Real People

“Keep displaying testimonials for social proof."

“Here, we have a second testimonials section, right after the purchase section. Now that we've asked the reader to pull the trigger, they might feel some resistance and testimonials can help reassure them.”

We like to do what many others have done already. There's safety in numbers. Testimonials can be used to give your visitor that sense of safety.
"

Shane Melaugh
- Job Title or Role

“Pick the right kinds of testimonials to show here..."

“If you have any testimonials that include stories of how a customer had some doubts about your product, but was then won over by the high quality, your friendly support etc. those are perfect for displaying in this area of the sales page."

Samantha Allen
- Job Title or Role
Shane Melaugh

Creator of [Product Name]

About the Author

When selling online, it's easy to forget that people prefer buying things from other people. If there's any element of personal branding in your product, use this section to write a few paragraphs about yourself.

Keep it short, as this page is about your product, not your life story. But a few personal details mentioned here can help build rapport with your reader. It's a reminder that there's a real, trustworthy person behind this product and they aren't buying from a faceless corporation.

It's Time to Start Addressing Your Visitor's Last-Minute Objections

After the first call to action, use testimonials, case studies, more points lists and more text blocks to address all possible objections your visitors may have. Knowing these objections is very important... and you can learn all about them by talking to your customers and visitors. Give them a way to communicate with you and you'll quickly learn what's on your reader's mind as she goes through this page.

This part of the sales page can be a lot longer than it is in this template. There may be many objections that come up and you can address them all. If you dedicate a separate text block or a sub-heading to each one, your visitors can easily find the ones they have on their minds and skip the rest.

Use Sub-Headings Before Every Major Objection You Address

People are risk averse. We dread making a mistake and wasting our time and money on something that turns out to be rubbish. This is the part of the sales page where you can appease all those worries. One of the most important things you must learn about people in your market is what kinds of objections they have, so that you can effectively address them here.

Advantages vs Disadvantages

Here's a section that you can use for many purposes. For example, you can use it to showcase how your solution is better than other solutions out there. Or, compare the problems your reader is facing right now with the great solutions they'll enjoy once they purchase.

The Pros List

  • Proin arcu nulla, varius sit amet ligula ut, porta convallis dui.
  • Nullam feugiat est porta, semper felis iaculis, luctus nisi.
  • Aliquam ac ipsum convallis, dignissim lacus ut, maximus enim.
  • Phasellus nec arcu non augue egestas
  • Duis accumsan, dui et semper

The Cons List

  • Proin arcu nulla, varius sit amet ligula ut, porta convallis dui.
  • Nullam feugiat est porta, semper felis iaculis, luctus nisi.
  • Aliquam ac ipsum convallis, dignissim lacus ut, maximus enim.
  • Phasellus nec arcu non augue egestas
  • Duis accumsan, dui et semper
Product Name
Product Name

Here's a "What You Get" Section (Plus the Second Call to Purchase)

  • Vivamus sit amet lacus eu odio lacinia efficitur venenatis quis tellus. Ut eget
  • Sed egestas diam vel iaculis dapibus.
  • Fusce tortor lorem, fringilla et tortor
  • Pellentesque non facilisis purus, id
  • Facilisis purus, id lorem ipsum ultrices
  • Ultrices erat nubia nostra himenaeos.

100% Satisfaction Guaranteed

Secure Payment

100% Satisfaction Guarantee

You are fully protected by our 100% Satisfaction-Guarantee. If you don't get [a specific benefit that your product promises] by [a specific span of time in which you guarantee your product to yield results], just let us know and we'll send you a prompt refund.

Frequently Asked Questions

Why add an FAQ section like this?

How about adding a contact link?

What about exit intent lightboxes?

What questions belong here?

Have you tried a chat widget?

Answer questions, save space.


P.S.: Welcome to the post script section of the page. You can have one or several of these. This part is all about loss aversion. Here is where you can remind your reader that if they don't jump on this opportunity right now they will be missing out.

After the post scripts, use the link below to link to your purchase section or the checkout page.

Copyright - Stressvrijleiderschap.nl

Stressvrij leiderschap 

 










Omdat het programma al een aantal jaren loopt en de ontwikkel kosten niet meer gemaakt hoeven te worden biedt ik het achtdaagse programma nu voor slechts 6500 euro aan. 


Als uit het leiderschapsconsult blijkt dat het programma geschikt is voor jou en jij geschikt bent voor het programma mag je deelnemen. Als jij je deze week je inschrijft voor het gratis consult geef ik

je korting op het programma cadeau en mag nu eenmalig voor 4250 euro deelnemen.


Let wel dit aanbod geldt alleen als je je deze week voor het leiderschapsconsult inschrijft. Schrijf je dus nu in voor dit gratis en vrijblijvend consult en stel jekorting veilig.


Inschrijven gratis leiderschapsconsult 

Omdat het programma al een aantal jaren loopt en de ontwikkel kosten niet meer gemaakt hoeven te worden biedt ik het achtdaagse programma nu voor slechts 6500 euro aan. 


Als uit het leiderschapsconsult blijkt dat het programma geschikt is voor jou en jij geschikt bent voor het programma mag je deelnemen. Als jij je deze week je inschrijft voor het gratis consult geef ik

je korting op het programma cadeau en mag nu eenmalig voor 4250 euro deelnemen.


Let wel dit aanbod geldt alleen als je je deze week voor het leiderschapsconsult inschrijft. Schrijf je dus nu in voor dit gratis en vrijblijvend consult en stel jekorting veilig.


Inschrijven gratis leiderschapsconsult 

Insert Content Template or Symbol

“Leidinggeven wordt weer leuk en luchtig" 

"Op onorthodoxe wijze neemt Niels de lezer bij de hand en houdt hem een spiegel voor. Kijk samen met hem onder de oppervlakte naar het gedoe op de werkvloer en verlos je van alle ‘leadershit’. Met Niels wordt leidinggeven weer leuk en luchtig. Lezen dit boek!

Alex de Ridder
- lid raad van bestuur GGz Breburg
Insert Content Template or Symbol
Select Columns Layout